بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

حاجی‌پور: پنج‌شش ماه از والیبال دور می‌شوم

  • کد خبر: ۱۷۴۹۷۴
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
حاجی‌پور: پنج‌شش ماه از والیبال دور می‌شوم
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: قطعا نتایج برای مردم دلگرم کننده نبود، اما نتوانستیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی حاجی‌پور ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران در جریان لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ و در بازی با آرژانتین دچار مصدومیت شد و دیگر قادر به ادامه مسابقه نبود. علی حاجی‌پور به وضعیت مصدومیت خود اشاره و بیان کرد: رباط ACL و مینیسک پاره کرده‌ام که نیاز به عمل جراحی دارد. باید دو هفته‌ای منتظر بمانم تا تاریخ عملم مشخص شود. تقریبا پنج، شش ماه از والیبال دور می‌شوم، اما آسیب جزئی از ورزش حرفه‌ای است و باید تحمل کرد. روز‌های خوب و بد داریم. این اتفاق ممکن بود برای هر کسی بیفتد و باید با آن کنار آمد.

او در این مورد افزود: در بازی با آرژانتین موقع فرود آمدن، پایم که به زمین رسید زانویم به داخل چرخید و صدای پاره شدن و قطع شدن چیزی را شنیدم. زانویم درد گرفت و دیگر نتوانستم ادامه بدهم. قطرپاسور تیم ملی والیبال در مورد قرارداد باشگاهی خود گفت: با فولاد سیرجان ایرانیان قرارداد داشتم. باید ببینیم چه زمانی به مسابقات می‌رسم. اگر تمرینات و شرایط خوبی برای کمک به سایر بازیکنان داشته باشم، قطعا این کار را می‌کنم.

حاجی‌پور در مورد نتایج تیم ملی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ بیان کرد: قطعا نتایج برای مردم دلگرم کننده نبود، اما نتوانستیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. چند نفر از بازیکنانمان به دلایل مختلف نبودند و نتوانستند به تیم کمک کنند. قطعا پتانسیلی که تیم ملی سال گذشته در لیگ ملت‌ها نشان داد خیلی متفاوت با امسال بود. او در ادامه بیان کرد: بازیکنان جوانی در تیم حضور داشتند و برخی جا‌ها کم تجربگی باعث شد نتیجه‌ای که می‌خواستیم را نگیریم. نتایج، این موضوع را نشان می‌دهد که چند دیدار را سه بر دو واگذار کردیم. این مسائل باعث شد نتیجه دلخواهمان را نگیریم. از طرفی سفر‌های طولانی مدت و پرواز‌های اکونومی خیلی خسته کننده بود و زمان لازم برای ریکاوری هم نداشتیم. در کل شرمنده مردم ایران هستیم و عذرخواهی می‌کنیم. امیدوارم تیم در تورنمنت‌های پیش رو با مدالی خوشرنگ باعث شادی دل مردم شود. حاجی‌پور در مورد اولین حضور خود در لیگ ملت‌ها بیان کرد: تجربه خیلی خوبی بود. دوست داشتم تفاوت والیبال بازی کردن تیم‌های دیگر را با والیبال ایران ببینم. دیدن تمام این مسائل لذت‌بخش بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->